
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Stwórz formularz zwrotu/reklamacji. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Przesłanie formularza zwrotu/reklamacji
Prześlij mailowo biuro@tylkokamien.pl lub listownie formularz. Po otrzymaniu reklamacja zostanie przez nas zweryfikowana i mailowo lub listownie otrzymasz dalsze kroki postępowania.
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
4. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
StonePL Tomasz Stańczyk
ul. Estrady 110
01-932 Warszawa
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
StonePL Tomasz Stańczyk
ul. Estrady 110
01-932 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.